Test rabljenog AS Kramar: VW Passat 1,9 TDI Trendline PDF Ispis E-mail

ImageNaša rubrika testova polovnih automobila u suradnji sa AS Kramar se pokazala jako itanom. U nastavku VW Passat. Automobil koji je veliki predmet elja mnogih vozaa. U nekoliko dana druenja pokušali smo doznati zašto je toliko omiljen.

Naše trište i fenomen VW-ovih vozila je posebna pria. Cijene koje VW vozila postiu  kao rabljena fascinira. Gotovo da moete kupiti VW Passat ili Golf, voziti ga jedno vrijeme i ako ga niste totalno uništili opet prodati za priblino isti novac s poetka prie. Vozei testni model pokušali smo saznati zašto je to doista tako. Razloge treba traiti u postojanju VW-ovih vozila na našem trištu dugi niz godina. Sigurni smo da je dobar dio Vas svoje prve kilometre napravio baš u automobilu ovog proizvoaa. injenica je da su VW automobili bili i jesu jako kvalitetan proizvod tako da su se vremenom lako nametnuli kao best-buy na našem trištu. Drugi razlog moda treba traiti u našim navikama. Jednom je urednik poznate Hr. novine postavio zanimljivo pitanje: Da su naši preci radili u Japanu, ne bi li mi svi vozili i hvalili Hondu? Odgovor na to nikada neemo saznati. Ostaje nam da se divimo cijenama polovnih VW-ovih vozila koji su rame uz rame istim vozilima s 0 kilometara na brojaniku.

 Image

 Image

Testni model iako rabljeni je još aktualan tako da emo ga promatrati i kroz prizmu novog modela bar kada je usporedba s konkurencijom ili starijim modelima u pitanju. Omiljeni automobil srednje klase dobio je brojne nove argumente ime e i dalje ostati u samom vrhu po prodaji, ali i kvaliteti. VW-ovo pravilo evolucija, a ne revolucija u sluaju novog Passata ne vrijedi radi se o potpuno novom vozilu koje je u mnogo segmenata postavilo nova mjerila u svojoj klasi. Prethodne generacije nisu se mogle pohvaliti pretjerano inovativnim i dinaminim dizajnom, no tome je došao kraj zahvaljujui dolasku Murata Gunaka na elo VW-ovog studija. Iako, na temu dizajna novog Passata su se vodile velike rasrave. Pojedini izvori govore da je za dizajn zasluan slovenac Robert Lešnik. Nismo nikada uspjeli ispitati infomaciju do kraja ali postoje dobri argumenti. Ukoliko pogledate na nekoj od trailica taj podatak lako e te pronai dosta zanimljivosti.

 Image

 Image

 Prednjim krajem dominira kromirana maska hladnjaka u obliku slova V ime se je Passat pribliio velikom bratu Phaetonu. Svjetla su trapeznog oblika s prozirnim farovima, a u dnu masivnog odbojnika  nalaze se tanki pokazivai smjera koji su prisutni i u kuištima vanjskih retrovizora. Blago zaobljene linije su prisutne sve do zadnjeg kraja koji je koso odrezan. Stranji branik je uzdignut i izboen u odnosu na poklopac prtljanika. U poetku nam je zadnji kraj djelovao pomalo neobino i kao ne baš najidealnije rješenje ali s vremenom su stvari legle na svoje mjesto. Zadnja svjetla prate oblik prednjih i izvedena su u LED tehnologiji. Staklene plohe su velike i osiguravaju zavidnu preglednost. Passat 6. generacije je narastao u svakom pogledu, dui je od svog prethodnika 62 mm (4,77 m ukupno), 74 mm širi (1,82 m) i 10 mm viši (1,47 m), a meuosovinski razmak iznosi 2,71 m. Kako ne bismo samo spominjali suhoparne brojke rei emo kako je novi Passat širok kao Mercedes E-klase i svega 5 centimetara krai, a prtljanik od ak 565 litara je meu najveim u klasi.

Image

Image

 Instrumenta ploa je pregledna, okrugli instrumenti su obrubljeni kromom, a nou svijetle poznatom crveno-plavom svjetlošu. Središnja konzola je preuzeta iz Golfa i vrlo je jednostavna za korištenje. Izmeu sjedala više nema rune konice, ona je sada elektomehanika, nalazi se s lijeve strane upravljaa i oznaena je velikim slovom P. Runa konica ima više funkcija: auto-hold (automatsko zadravanje bez konstantno pritisnute konice), te hill-holder (automatska pomo pri kretanju na uzbrdici). Još jedna novina je nepostojanje klasinog kljua, umetanjem, nazovi kljua, u kuište daje se kontakt, a njegovim jaim utiskivanjem motor se pali i gasi. Na njemu se nalaze tipke za daljinsko otkljuavanje i zakljuavanje, te tipka za daljinsko otvaranje prtljanika.

 Image

 Image

 Unutrašnjost je vrlo kvalitetna, baš kao i završna obrada, a idealnu vozaku poziciju smo vrlo lako našli zahvaljujui multifunkcionalnom upravljau koji je podesiv po dubini i visini. Sjedala su njemaki tvrda, ali istovremeno udobna i ne umaraju na duim putovanjima.Odlika novog Passata je njegova prostranost, mjesta ima u izobilju, kako na prednjim, tako i na stranjim sjedalima. Pretinaca ima više nego dovoljno za odlaganje raznih stvarica. Kada je u pitanju unutrašnjost testnog modela sjetili smo se DSF-a i Wolfgang-a Rother-a kada je prvi put ušao u Passat ove generacije. Nije mu se dopala tvrda plastika na središnjoj konzoli. Naše skromno mišljenje kae da je jako kvalitetna ali prekruto postavljena, tako da bi vremenom mogla zadavati probleme. Za sada se sve ini vrhunski ali sami dodir na istu otkriva moda poetne znake umora.

 Image

 Image

 Velika panja je posveena aktivnoj i pasivnoj sigurnosti (ABS, ESP, zrani jastuci za vozaa i suvozaa, boni zrani jastuci, zrane zavjese za glavu).  Turbdiesel s ubrizgavanjem pumpa-brizgaljka 1.9 TDI sa 105 KS i 250 Nm prava je mjera i bolji je izbor od 2.0 TDI, koji se pokazao kao nepouzdaniji. Prema iskustvima iz eksploatacije 1,9 TDI je  pouzdaniji i stvara manje problema od dvolitrenog 16-ventilca. Performanse su sasvim solidne. Diesel uvjerljivo vue i spremno kree naprijed na svaki dodir gasa. Najvea brzina od 187 km/h i ubrzanje do stotke za 12,2 s dobra su mjera za suvremen automobil, a dojam u stvarnosti još je bolji. Ubrzanja su uvjerljiva u svim podrujima brzina, za što je prvenstveno zasluan okretni moment od 250 Nm. Mjenja s pet stupnjeva takoer je eliksir za vozna svojstva. Kad se uzme u obzir da je automobil teak tonu i pol i da ima 105 KS, bolje performanse se ne mogu oekivati. Sve dobiva na vrijednosti uz potrošnju od 4,7 do 7,2 litra (prosjek 5,7 l). Jedini nedostatak je nešto siroviji rad motora, posebice kod niih okretaja, što je posljedica tehnologije ubrizgavanje pumpa-brizgaljka. Minimalnu zamjerku uputiti na zapinjanje ruice mjenjaa u pri promjenu iz druge u treu brzinu.

 Image

  Image

 Podvozje je preuzeto od Golfa V, prednji ovjes je klasini Mcpherson, a straga multilink. Vozne osobine su poboljšane u odnosu na prethodnika, puno je mirniji i jednostavniji za voziti. Brza vonja zavojitim cestama moe ponekad rezultirati bjeanjem nosa, no to se vrlo lako korigira, a i ESP nije više tako revan kao prije i ukljuuje se pravodobno. Zanimljivo je da automobil dopušta veliku sigurnost pri brzim vonjama. VW-ova vozila uope su jako stabilna u slinim uvjetima. To Vam moe dati odgovor i vonja autocestom. Malo promatrajte, zašto VW ili Mercedes ide u prosjeku svojih klasa malo bre. Moda postoji poveznica. Jesmo li rekli da je i veliki uitak voziti ovaj automobil? Morali smo, doslovno smo uivali.

Image

 Passat šeste generacije je prekratko na trištu da bi govorili o njegovoj kvaliteti, ono što je pokazao do danas se ini više nego dovoljno. Prodajni rezultati govore tomu u prilog. Ostaje nam da ga promatramo. Ono što trebate paziti pri kupovini je porijeklo vozila, tona kilometraa ukoliko je mogua i sama regularnost. Stoga je puno bolje birati kue koje prodaju više vozila nego pojedinane nakupce i razne, nazovi, trgovce. S Passat-om je teško napraviti pogrešku ukoliko su iole ispunjeni minimalni zahtjevi s poetka. Sve ostale informacije pronaite u AS Kramar kojima još jednom zahvaljujemo na vozilu i odlinoj suradnji.


autoportal.ba

 
« Prethodna   Sljedea »
LLumar
Anketa
Na more idem:
 
Stanje na putevima
Stanje na cestama
nikica
Zovko osiguranje
Nuic auto
mreza wisp
Izdvojeni oglasi
Chrysler CRD Turbo
2003
9 700.- KM
Opel GTC
2008
15 900.- KM
Auto oglasi
Pregledaj oglase
Dodaj oglas
Pretraivanje oglasa
Proizvoa
Model
Godina -
Gorivo
Zadnji testovi
article thumbnailVozili smo: Audi A7 Sportback 3,0 TDI Quattro S-tronic

Gospodar prstenova je bio est naziv za zadnji novitet koji je Audi pustio u prodaju. Još jedan od dokaza kako kriza nije napadala segment luks [ ... ]


article thumbnailTest: Audi A1 1.4 TFSI

Zahvaljujui ovlaštenom partneru za Audi i Volkswagen Jeli Auto Mostar tokom proteklog tjedna vozili smo najnoviji Audi A1 - "sljedei ve [ ... ]


Vrijeme
Mostar
19°C
Mostar 19°C | Sarajevo 14°C | Tuzla 17°C | Banja Luka 15°C
Via Michelin
Via Michelin